Vaš boravak u ovom smještaju bit će pokriven našim paketom StayProtection s uključenim Stay Benefits! Pročitaj više
Coffee capsules for Nespresso machine, tea, towels, washer/dryer combo
Preuzmi
1000 Mbps
Učitaj
N/A Mbps
Szív utca, Будапешт
Svakim iznajmljivanjem putem Flatio, automatski ste pokriveni našim paketom StayProtection.
Rezervacijom ove nekretnine uživati ćete i u proširenoj zaštiti u obliku Stay Benefits - jedinstvene ponude koju podržava AXA! Evo što takav paket uključuje:
Daniel obično odgovara na poruke unutar 6 sati .
Kada pošaljete zahtjev za rezervaciju, najmodavac je obaviješten da ste zainteresirani za njihovu ponudu. Od tog trenutka, oni imaju 24 sata da odobre ili odbiju vašu rezervaciju.
Najmodavci su uglavnom zainteresirani za profil svog stanara. Ne zaboravite ispuniti sve potrebne informacije, dodati svoju profilnu sliku ili čak napraviti kratki video o sebi. Time ćete biti privlačniji vlasniku i vaša će rezervacija vjerojatnije biti odobrena.
Možete pregledati ugovor unaprijed i online uz svaku ponudu. Nakon što ga potpišete, pronaći ćete ga u aplikaciji Moj Boravak.
Dok ugovarate ugovor na Flatio, ne morate se brinuti da bi vam mogao biti nepovoljan. Naši ugovori su napravljeni tako da izbjegnemo sve probleme! Svi su isti, koriste ih svi najmodavci na Flatio.
Vaše vrijeme je dragocjeno. Zato smo dodali opciju virtualnog obilaska na našoj platformi kako biste mogli vidjeti neke od najmova navedenih na Flatio iz udobnosti vlastitog doma.
Ako virtualni obilazak nije dostupan za odabrani smještaj, možete kontaktirati najmodavca i pitati ih jesu li voljni dati vam osobni obilazak unajmljene jedinice.
U slučaju da se uselite i unajmljeni smještaj ne odgovara informacijama na Flatiu, obavijestite nas što prije!
Ako su uvjeti za povlačenje ispunjeni i najmodavac ne može odmah riješiti problem, imate mogućnost povući se iz ugovora o najmu uz puni povrat novca. Također ćemo vam aktivno pomoći pronaći alternativni smještaj i biti uz vas dok se sve potpuno ne riješi.
Uvjeti i svi detalji o našoj Garanciji useljenja mogu se pročitati u ovom članku našeg Centra za pomoć.
Kako možete otkazati rezervaciju ovisi o tome u kojoj je fazi rezervacija.
Je li vaš zahtjev za rezervaciju još uvijek na čekanju za odobrenje najmodavca? Tada ga jednostavno možete otkazati izravno iz svoje Moj Boravak web aplikacije!
Međutim, recimo da je vlasnik već odobrio vaš zahtjev za rezervaciju i više niste zainteresirani za njega. U tom slučaju, još uvijek možete otkazati rezervaciju prije nego što potpišete ugovor o najmu. Samo imajte na umu da to trebate učiniti samo u nužnim slučajevima. Jer kada najmodavac prihvati vašu rezervaciju, njihova se nekretnina prestaje oglašavati i oni mogu izgubiti priliku iznajmiti svoju nekretninu nekome drugome.
Imate li odobrenu rezervaciju i također važeći ugovor? Kako biste otkazali svoju rezervaciju, kontaktirajte Flatio korisničku podršku dovoljno prije početka vašeg ugovora (specifično vrijeme i iznos povrata ovisi o vrsti politike otkazivanja).
Što ćete dobiti?
Savjeti za putovanje kao digitalni nomad
Sve pogodnosti Flatio besplatno
Posebne ponude po posebnim cijenama - samo za registrirane osobe!
Pros -
1. Great location. Steps away from the subway and Andrássy Avenue. A grocery store was on the corner as well.
2. Spacious unit
3. Lovely property manager
Cons -
1. Check In - Right before we were to take possession of the unit, someone stole the lockbox. As a result, the owner decided to have the locks changed (smart) and to have a keyless entry system installed. Unfortunately, this was to take place during our stay. Our group was arriving at different times so it took significant rearrangement of our schedules to be able to hand over the one set of keys.
It took multiple phone calls and texts to set up a check in time. The owner refused to assist, instead directing me via text to go through his property manager. She had wanted me to meet her at her home to pick up the keys and I did not want to do that.
2. Cleanliness -
Again, this was another instance of timing. It should not be an issue for others.
Apparently the prior guests left all of their belongings in the unit (weird right?) so the cleaning person decided that it was too difficult to clean it. When the property manager and I met, she let me know what took place and proceeded to bag up all of their belongings and then do a cursory cleaning.
The bathroom in the unit had an issue with mold. I scrubbed the areas that I could reach and washed the shower curtains multiple times in order to alleviate the smell. I am overly sensitive to the smell of mold while my friends did not notice it, so it may not be an issue for you. The owner is aware of the problem and is investigating how to resolve it.
2. Check out process -
The property manager was out of town so we needed to physically hand over the keys to someone. This required scheduling a meeting time with a neighbor.
Definitely an area where locals still live. Lots of people out and about, walking their dogs and so forth. It felt safe when we were out in the immediate area.
Alongside a popular commercial area with lots of retail stores, restaurants and coffee shops.
Gellert thermal baths! (Though you must take transit)