Ova značka se dodjeljuje oglasima gdje je prethodni stanar(i) iskusio besprijekorno useljenje i iseljenje, što se dokazuje ili pozitivnim pregledom ili nepostojanjem loše recenzije od njih, što indicira besprijekornu primopredaju nekretnine najmodavcu.
Provjereno od strane Flatio
Značka se dodjeljuje oglasima u kojima je član Flatio tima bio fizički prisutan, bilo da se radi o snimanju fotografija, izradi virtualne ture ili boravku u unajmljenoj jedinici iz raznih razloga – bilo samostalno ili s prijateljima i obitelji.
StayProtection vs. Stay Benefits
StayProtection
StayProtection za stanare je Flatio pokriće koje vam je uvijek dostupno. Dizajnirano je kako bi zaštitilo vas, vaš novac i vaš mir. StayProtection također uključuje ekskluzivnu Garanciju useljenja, osiguravajući da ćete imati mjesto za boravak čak i ako stvari ne idu po planu.
+ Stay BenefitsStayProtection+ Stay Benefits
Stay Benefits je poseban dio pokrića StayProtection koje nije dostupno kod svih Flatio nekretnina. Sadrži osiguranje od odgovornosti, usluge asistencije i 24/7 online podršku za sve situacije koje pokriva ovaj paket.
Više o paketima StayProtection i Stay Benefits te kada su primjenjivi možete pročitati na ovoj stranici.
Provjereno od strane nomadskog inspektora
Ova značka se dodjeljuje nekretninama koje je pregledao nomadski inspektor i potvrdio da su prikladne za rad na daljinu u smislu brzine Wi-Fi-ja, radnog prostora, lokacije itd. Nomadski inspektor je digitalni nomad influencer koji je član Flatio Klub Nomadskih Inspektora.
Savršeno za profesionalce
Osobno odabran stan koji zadovoljava zahtjeve poslovnih klijenata
Uzbudljive novosti u Flatio-u!
S veseljem objavljujemo da smo proširili našu obitelj akvizicijom Trawerka, čime jačamo našu globalnu misiju revolucije u fleksibilnom stanovanju.
Više nekretnina, više izbora: Uz dodatak 1.063 nekretnine iz Hrvatske, otkrijte još širi raspon mogućnosti najma.
Kontinuirana izvrsnost: I dalje smo posvećeni pružanju sigurnih, fleksibilnih rješenja za najam bez pologa našoj rastućoj zajednici.
Pročitajte cijelu priču: Saznajte više o ovom uzbudljivom razvoju i što on znači za našu globalnu zajednicu domaćina i gostiju.
U našoj usporedbi, uglavnom smo razmatrali platforme koje imaju sličan fokus kao Flatio i također su prikladne za srednjoročne ili dugoročne boravke. Posebno smo analizirali podatke s Booking.com, Spotahome, Homelike i Uniplaces.
Péncentrikus az oldal de a partnereinek az érdekeit mint jelen esetben a tulajdon érdekeit nem veszi figyelembe.A bérlő nem fizetett és kárt okozott.Az oldal szerint nem kérhetünk depositot.Biztosítási díjat számolnak fel.Most akkor tessék kártalanítani!!
Prikaži više
03.02.2024•Budimpešta
Julie S.
Stanar
I don't know anyone traveling.
Prikaži više
30.01.2024•Calheta de Nesquim
Siret T.
Stanar
problems with google login, problems with chrome on mac.
solution was make account with password
and use firefox on windows
Prikaži više
10.01.2024•Sanlúcar de Barrameda
Ahmed A.
Stanar
WORST SERVICE EVER!
Prikaži više
03.01.2024•Lisabon
Luis F.
Najmodavac
I won't work with you again, unless you allow a different model of lease agreement. The one Flatio forces upon landlords is complete nonsense.
Prikaži više
12.01.2024•Lisabon
María L.
Najmodavac
No se ha cumplido lo de la primera reserva gratis.
Prikaži više
08.01.2024•Tafira Alta
Kevin S.
Stanar
Page keeps refreshing instead of moving forward. Very annouing
Prikaži više
14.11.2023•Lisabon
David R.
Najmodavac
Nem jó a customer care ès telefonos elèrhetõsèg sincs
Nem vèdi meg a tulajdonost elèggè a nem jószàndekū berloktol
Prikaži više
10.11.2023•Budimpešta
Bruno B.
Najmodavac
Guest service fee needs to be known to the landlord. So that landlord can communicate to potential guests. Guest service fee of 15% is ridiculously too high. Also an option for landlord to pay all fees needs to be included.
Prikaži više
05.11.2023•Split
Vikrant H.
Stanar
VERY HIGH SERVICE FEE
Prikaži više
15.10.2023•Lisabon
Андрей М.
Stanar
Не брать комиссию
Prikaži više
10.10.2023•Varšava
Éva F.
Stanar
Too complicated, should be more simple.
Prikaži više
01.10.2023•Budimpešta
Christopher L.
Stanar
Let me contact the host directly before asking to book.
Prikaži više
11.09.2023•Prag
Mischa P.
Stanar
Hovni
Prikaži više
04.09.2023•Prag
Jan M.
Najmodavac
Moji nájemníci si opakovaně stěžují na nekomunikaci ze strany Flatio. V případě jakýchkoliv potíží, či dotazů nájemníků Flatio podpora nesplňuje očekávání nájemníků.
Prikaži više
29.08.2023•Prag
Alejandro G.
Stanar
no quiero hacer encuestas.
Prikaži više
08.05.2023•Lisabon
Renáta D.
Najmodavac
There should be a policy that allows landlords to get rid of horrible tenants. I was forced to have my first tenant even after a huge dispute that she caused to get some money back, and she did not want to leave even after I offered mutual termination of the contract. She caused me a lot of problems throughout her stay, and I just had to accept it. She left my flat dirty and damaged, and now Flatio does not pay for the cleaning. Problematic process, a nightmare for landlords.
Why is the landlord expected to pay for 25% of the damage? This does not make any sense.
Prikaži više
18.08.2023•Budimpešta
Anton V.
Stanar
The very big problem is a fee. I'm an Ukrainian and saw 50% off. How to use it I didn't know. Made reservation at night and had no answer from support. So paid full price, then in several weeks got those 50% back. Well, ok. But then I made second reservation... and again the same system. I'm still Ukrainian. Why do I need to write every time?
I would recommend lower fee for long stays or for extension. Your service helps to find landlords and that's all. If we meet, we can continue without you... Well, we did it and you don't get money anymore. Just because of high prices. I could pay some euros for comfortable mailing, payment and contract system. But pay hundreds... No, thanks.
Prikaži više
01.08.2023•Prag
Marta M.
Najmodavac
O contrato devia defender mais os proprietarios. No meu caso tinha uma reserva de 1 ano e o inquilino desistiu no primeiro mes nao me pagando a renda devida.
Prikaži više
30.07.2023•Lisabon
Vladimir G.
Stanar
no options for discussion
Prikaži više
27.07.2023•Prag
Marnia B.
Stanar
Service charge of £200. Other sites don’t need. Save your money, book elsewhere or directly through an agency.
Prikaži više
23.07.2023•Funchal
Noor D.
Stanar
Ensure that descriptions / pictures / dates & rates are accurate. We got rejected multiple times because the price on the website were wrong. It was extremely difficult. And the host made 0 effort to make another offer that i had to contact Flatio’s customer service. Was very strange for us to try so hard to book something. Also make sure the apartments are up to standard! Cause that was also another reason why we will never recommend flatio or use it again.
Prikaži više
17.07.2023•Malaga
Dipika S.
Stanar
I would appreciate if you can give me my money back. I have request open (#170283) for last three weeks and you aren't giving me my money back.
Prikaži više
13.07.2023•Lisabon
Jim Z.
Stanar
My requests keep getting denied and every time I get denied I have to sign up a new email for the first time discount code. I've gotten denied and after I get denied my coupon also gets denied
Prikaži više
22.05.2023•Lisabon
Pridružite se Flatiu i uživajte u svojim putovanjima do maksimuma!
Što ćete dobiti?
Popust od 20 EUR za vaš prvi boravak
Sve pogodnosti Flatio besplatno
Posebne ponude po posebnim cijenama - samo za registrirane osobe!
Dobrodošli na naš popis odredišta gdje imamo nevjerojatan smještaj spreman za vas.
Pažnja najmodavci: Imate priliku iznajmiti bilo gdje u svijetu, bez obzira na zemlju! Ne brinite ako vaš grad nije prikazan ovdje - samo oglasite svoju nekretninu i dodat ćemo vašu destinaciju na naš popis. Budite prvi koji će ponuditi toplo i ugodno mjesto za boravak u vašem gradu!