Prijavite se kao stanar Prijavite se kao najmodavac Prijavite se kao tvrtka

Osigurajte potpunu zaštitu boravka.
Vaša sigurnost je naš prioritet!

Stay Benefits - Powered by AXA

U vašem najmu uključeno je pokriće odgovornosti do 20.000 € za trajanje vašeg boravka. Također ste podržani uslugama asistencije do 500 € za probleme poput zaključanih vrata i popravaka kućanskih aparata, između ostalog. Pokriće čak uključuje određene štete uzrokovane mačkom/psom. Ova ekskluzivna ponuda odnosi se na sve boravke koji ne zahtijevaju depozit. 24/7 online podrška.

Izbalansiran ugovor o najmu prilagođen za vize

Svi stanari su pokriveni Flatio ugovorom o najmu koji je prilagođen za vize, dostupan na 7 jezika. Uz obavijest o raskidu od 30 dana i jednostavna produljenja ili raskide, imate fleksibilnost.

Garancija useljenja s 24/7 hitnom linijom

Na dan useljenja i sljedeći dan, možete lako nazvati za do 7 dana alternativnog smještaja i trenutni puni povrat novca. Pogledajte popis slučajeva kada ste kvalificirani za Garanciju useljenja ispod.

100% zaštita novca

Flatio: Vaš štit protiv prijevara. Samo slijedite naš proces, komunicirajte i transakcije obavljajte isključivo na našoj platformi za sigurna, bez prijevara iskustva. Čuvat ćemo vaš novac dok se sigurno ne uselite.

Politika bez depozita

Usmjerite svoj novčani tok i izbjegnite potencijalne sporove oko povrata depozita. Vodimo najmodavce da ne prikupljaju depozite (osim ako ih zakon ne prisiljava) kako bismo vam pružili besprijekorno iskustvo najma.

Podrška 7 dana u tjednu

Na Flatiu smo s vama sve dok ne iselite. Možete nas kontaktirati bilo kada i učinit ćemo sve da vam pomognemo. Svi zahtjevi riješeni unutar 24 sata.

Stay Benefits - Powered by AXA

Vaš Flatio je osnažen paketom Stay Benefits, koji smo razvili za vas u suradnji s AXA. Ovaj paket je potpuno besplatan. Osigurava sveobuhvatno, bezbrižno životno iskustvo.

Dobijte pokriće odgovornosti do €20,000 za cijelo vrijeme vašeg boravka, štiteći vas od neočekivanih incidenata. Također, nudimo usluge asistencije do €500 ukupno za uobičajene kućne probleme poput zaključanih vrata ili neispravnih aparata. Ne zaboravite, pokriva određene štete od pasa/mačaka! I za bilo koji od tih slučajeva možete koristiti 24/7 online podršku.

Sve ove izvanredne pogodnosti vrijede samo za boravke koji ne zahtijevaju depozit.

Možete pročitati sve specifikacije u našem Centar za pomoć.

Pokriće odgovornosti
do €20,000
Assistance services
do €500
24/7 online podrška
za sve Stay Benefits usluge

Najčešće postavljana pitanja

Kako mogu prijaviti štetu?

Kako biste prijavili novu štetu na nekretnini najmodavca koju ste slučajno uzrokovali, bitno je što prije kontaktirati svog najmodavca. Budite sigurni da mu pružite sve potrebne informacije o incidentu, uključujući sve prateće slike ili videozapise. Najmodavac je tada odgovoran za poduzimanje daljnjih koraka, uz pomoć AXA-e kao osiguravajuće kuće.

U slučaju da ste već platili za popravke štete iz vlastitog džepa, možete se izravno obratiti AXA Assistanceu kako biste zatražili nadoknadu troškova koje ste već imali. Kontakt informacije možete pronaći u odjeljku "Kontakt" na svom profilu.

Što ako štetu prouzroči moj mačak ili pas?

Bez brige, Stay Benefits također uključuje ovakvu vrstu oštećenja! Pokriveni ste.

Što ako prouzročim štetu nakon konzumacije alkohola?

Nažalost, ako je navedeno da je oštećenje izravno povezano s zlouporabom tvari, osiguravateljska kuća neće pokriti štetu jer je to jedno od izuzeća. U takvim scenarijima, vi biste bili odgovorni za potpuno snositi trošak štete.

Imam problema s internetskom vezom, hoće li mi netko pomoći?

Naravno, pokriveni ste!

Stay Benefits uključuje dva jednosatna savjetovanja s IT podrškom. Sve što trebate učiniti je obratiti se AXA podršci koristeći kontakt podatke navedene u odjeljku "Kontakt" na vašem profilu. Njihova internetska podrška dostupna 24/7 osigurava da ćete dobiti pomoć kad god vam zatreba!

Zaključao sam ulazna vrata ili izgubio ključeve. Ne mogu ući unutra. Što mogu učiniti?

Ako ikada zatrebate usluge bravara, budite uvjereni da je AXA Assistance samo poziv udaljena. Tu su da vam pomognu pronaći dostupnog profesionalca i pokriju troškove.

Alternativno, možete sami pronaći bravara. Nakon obavljenih usluga i primanja računa, jednostavno proslijedite to AXA-i, i oni će podmiriti naknadne troškove.

U kojim slučajevima mogu koristiti 24/7 liniju?

24/7 online linija koju pruža AXA Assistance može se koristiti za:

  • potražiti hitnu pomoć od Stay Benefits za probleme poput problema s internetskom vezom ili kvarova kućanskih aparata,
  • prijaviti bilo kakve slučajno uzrokovane štete na nekretnini,
  • zatražiti naknadu za već primljene i plaćene štete ili usluge asistencije,
  • riješiti probleme tijekom useljenja i zatražiti povlačenje ugovora o najmu povezano s Garancijom useljenja.
Koja je razlika između StayProtection i Stay Benefits?

StayProtection za stanare je Flatio pokriće koje vrijedi u svakom trenutku, bez obzira koju nekretninu odaberete za vaš boravak. Dizajnirano je da zaštiti vas, vaš novac i vaš mir tijekom cijelog Flatio iskustva.

Stay Benefits je zatim poseban dio StayProtection pokrića koje nije dostupno uz sve Flatio nekretnine, jer njihova dostupnost ovisi o postavkama najmodavaca. Njegov glavni fokus je da vas pokrije u slučaju da nešto pukne ili se ošteti tijekom vašeg boravka.

Mogu li se osjećati sigurno ako oglas nudi samo StayProtection pokriće (bez Stay Benefits)?

Naravno! Dok Stay Benefits pružaju dodatno pokriće u specifičnim situacijama, i dalje ste dobro zaštićeni i bez njih. Naš standardni StayProtection plan osigurava sveobuhvatno pokriće, uključujući ekskluzivnu Garancija useljenja, tako da se uvijek možete osjećati sigurno i zaštićeno kada iznajmljujete preko Flatio.

Uravnotežen vizama prijateljski
ugovor o najmu

Uravnotežen vizama prijateljski ugovor o najmu

Naš ugovor o najmu, dizajniran s jednakosti na umu, osigurava da najmodavci i stanari uživaju iste prava. Također, imate koristi od velike fleksibilnosti, s jednostavnim produljenjem i lako razumljivim otkaznim rokom od 30 dana, postavljajući temelje za bezbrižan boravak.

Predani smo ugađati potrebama naše globalne zajednice stanara, zbog čega je naš ugovor dostupan na 7 jezika. Osim toga, on je prijateljski prema vizama, olakšavajući vaše putovanje prema globalnom istraživanju.

I najbolji dio? Cijeli postupak je digitalan. Naš ugovor se generira i potpisuje online, tako da sve može biti završeno za samo nekoliko minuta.

Najčešće postavljana pitanja

Da li se ugovor o najmu razlikuje od zemlje do zemlje?

Naš ugovor o najmu se neznatno razlikuje u pojedinim zemljama jer uvijek slijedimo sve lokalne zakone i propise. Dakle, neki dijelovi mogu biti različiti zbog određenih zakonskih zahtjeva lokacije.

Ali ne brinite, uvijek možete provjeriti točan ugovor koji će se primijeniti na vašu rezervaciju prije nego rezervirate smještaj. U svaki detalj oglasa stavljamo odgovarajući predložak ugovora.

Kako mogu dobiti ugovor o najmu s vlastoručnim potpisom najmodavca?

Naravno da možete! Iako fizički potpisan ugovor o najmu nije automatski dostupan jer radimo s elektroničkim potpisima, uvijek možete zamoliti svog najmodavca da vam pošalje kopiju vlastoručno potpisanu od njih.

Mnogi naši najmodavci su upoznati s ovom potrebom, pogotovo jer brojni stanari trebaju vlastoručno potpisan ugovor za vize.

Mogu li najmodavci imati svoje vlastite ugovore o najmu?

Takva opcija nije dostupna putem Flatsija. Dajemo prednost zaštiti naših stanara i trudimo se osigurati da su sve transakcije legitimne i zakonite, sprječavajući bilo kakvu vrstu prijevarnih aktivnosti. Stoga, kada iznajmljujete putem Flatsija, uvijek ćete potpisati ugovor o najmu koji smo pažljivo dizajnirali kako bismo spriječili moguće probleme koji bi mogli negativno utjecati na vaše iskustvo iznajmljivanja.

Garancija useljenja s 24/7 hitnom linijom

Naši agenti ručno provjeravaju i odobravaju svakog pojedinačnog najmodavca i oglas prije nego što budu oglašeni na Flatio. Da bismo izbjegli bilo kakvu prijevaru, dolaze u izravan kontakt s svakim najmodavcem prije nego što oglašavaju njihove nekretnine.

Razumijemo kako situacija kada vaš smještaj nije kao što je oglašeno ili kada vaš najmodavac ne dođe na primopredaju može pokvariti vaše planove. Zato činimo sve što je u našoj moći da to izbjegnemo. A ako se, usprkos svemu, stvari ne odvijaju po planu, pripremili smo Garanciju useljenja za vas, s posvećenom 24/7 linijom kako biste dobili pomoć kad god vam je potrebna.

Naša Garancija useljenja osigurava vam trenutni puni povrat najamnine i naknade za uslugu. Također ćemo platiti do 7 dana alternativnog smještaja (do 125% od vaše originalne dnevne cijene najma). Osim toga, pomoći ćemo vam pronaći drugo mjesto za vaš boravak i dobit ćete popust od 100% na naknadu za uslugu za vašu sljedeću rezervaciju putem Flatia.

Naš cilj je učiniti vaše useljenje što je moguće glađim.

Garancija useljenja s 24/7 hitnom linijom

Najčešće postavljana pitanja

U kojim slučajevima imam pravo tražiti Garanciju useljenja?

Možete zahtijevati povlačenje ugovora povezano s našom Garancijom useljenja ako:

  • smještaj ne odgovara opisu oglasa danom u trenutku zahtjeva za rezervaciju; ili
  • boravak u originalnom smještaju nije moguć iz drugih razloga i stanje se ne može odmah ispraviti.

Možete vidjeti sve detalje i konkretne primjere slučajeva u ovom članku.

Koga bih trebao kontaktirati za potraživanje Garancije useljenja?

U takvim slučajevima, važno je kontaktirati što prije za trenutno rješenje. Možete se obratiti Tim za brigu o kupcima Flatio putem emaila na [email protected], ili možete koristiti 24/7 hitnu liniju koju pruža AXA Assistance. Hitni telefonski broj će vam biti poslan na dan useljenja putem emaila i SMS-a.

Koju god metodu odabrali, molimo osigurajte sve potrebne detalje, zajedno sa svim dokaznim materijalom kako bismo razumjeli vaš problem i izbjegli kašnjenja u rješavanju.

Koji je rok za potraživanje Garancije useljenja?

Povlačenje ugovora je moguće do 20:00 sati dan nakon datuma početka navedenog u ugovoru o najmu. Dakle, na primjer, ako vaš najam počinje u ponedjeljak, imate do 20:00 sati sljedećeg dana (utorak) za korištenje usluge Garancije useljenja.

Molimo primjetite da kako biste mogli potražiti Garanciju useljenja, morate obavijestiti Tim za brigu o kupcima Flatio ili AXA Assistance o povlačenju i osigurati sve dokazne materijale do ovog roka.

Daje li se najmodavcu prilika da riješi problem?

Slučajevi su specifični. Ako vidimo da se problem može lako riješiti, dajemo najmodavcu 48 sati da ispravi svoju pogrešku.

Na primjer, ako ste smješteni u nekretninu koja se razlikuje od one koju ste rezervirali, najmodavcu se daje prilika da vas premjesti u odgovarajuću nekretninu, čime se izbjegava raskid ugovora. Ili ako nedostaje važna oprema (npr. hladnjak) koja vam onemogućava boravak u smještaju, dajemo najmodavcu vremena da ispuni svoje obećanje.

Osim toga, postoje i drugi načini za izbjegavanje raskida, dok god se i vi i najmodavac složite na drugačije rješenje. Opcije mogu uključivati smanjenje najamnine ili da najmodavac ponudi alternativnu, prikladniju nekretninu za boravak.

Koliko brzo ću dobiti povrat novca?

Ove slučajeve tretiramo kao visoki prioritet, garantirajući najbrži mogući povrat novca. U većini slučajeva, možemo obraditi povrat novca istog dana kada potpišete raskid ugovora. I budite sigurni, pod uvjetom da imamo podatke o vašem bankovnom računu, neće nam trebati više od 3 dana da vam vratimo sav novac.

100% zaštita novca

100% zaštita novca

Naši inovativni procesi dizajnirani su za minimiziranje prijevara.

Osiguravajući da komunicirate i plaćate samo putem Flatia, zajamčena vam je sigurna, bezprijevarna iskustva. Na taj način vaš novac uvijek ostaje sigurno kod nas dok se uspješno ne uselite.

Vjerujemo da je miran duh ključan kada je riječ o pronalaženju vašeg novog doma, a upravo to nastojimo pružiti.

Politika bez depozita

Iskusite slobodu života bez depozita uz Flatio. Transformirali smo proces najma i potičemo najmodavce da zaborave na skupljanje depozita gdje god je to legalno moguće.

Ovo pruža besprijekorno iskustvo iznajmljivanja i eliminira financijsko opterećenje velikih unaprijed plaćenih depozita.

Uz Flatio, svijet je Vaš dom. Naša politika bez depozita nudi vrhunsku fleksibilnost i praktičnost, omogućujući Vam da počnete više živjeti i manje se brinuti već danas!

Politika bez depozita
Podrška 7 dana u tjednu

Podrška 7 dana u tjednu

Od oglašavanja Vaše nekretnine do finaliziranja ugovora, naš posvećeni tim je uz Vas, spreman olakšati Vaše putovanje. Uz podršku na više jezika, obećavamo da ćemo riješiti sve Vaše upite u roku od 24 sata najkasnije, osiguravajući da se osjećate podržano na svakom koraku.

tenant
Pa, zašto čekati? Pridružite se Flatio ekipi!

Započnite bezbrižno iskustvo najma. S Flatiom, ne samo da iznajmljujete - vi ste #StayProtected!

Započnite pretragu