Vaš boravak u ovom smještaju bit će pokriven našim paketom StayProtection s uključenim Stay Benefits! Pročitaj više
Fruitland, Utah is a community, not a city. There is not so much as a stop sign, yet it does have a fuel stop/convenience store/cafe named The Big G, located one and one half miles away. You are visiting a remote yet accessible location, so please bring all the supplies you need before arrival. It is highly recommended to purchase groceries on your way through Heber or elsewhere on your journey. Welcome Packages are available upon request so please inquire within especially if you are arriving late with out supplies.
There is key box to unlock the house. The code will be sent the day of check in. We will also send a House Manual with all the info about the house and everything you need to enjoy your stay.
Preuzmi
360 Mbps
Učitaj
17 Mbps
Brzina interneta je neovisno provjerena od strane Pogledajte rezultate
SPECIAL INSTRUCTIONS:
- The home is serviced by a septic system which requires that no bleach or harsh chemicals can be used. You can flush toilet paper but NO feminine hygiene products can be flushed down the toilets, instead they must be disposed of in the trash.
- Park in the garage and do not block the driveway or shop doors
- Please take out trash to the dumpster on site. It is emptied twice a month.
HOUSE RULES: Please use your best judgement and...
- Treat the home as if it is your own
- Limit guests to only those in your group
- Quiet hours are After 10PM to 8AM daily
- Remove shoes at the door and lock up when you leave
- Absolutely NO parties, smoking, or vaping on the premises
- Keep doors closed or wildlife may enter the house
- Some wood is provided for the fire pit but please follow fire bans
PETS: We love to host properly trained dogs for a fee. Please message us with further details about your dog and paying the fee.
- Dog's must be house trained and well behaved
- Please keep them with you at all times or crated while you're away
- Pick up after your pets inside and outside
- Do not leave them unattended outside
*You may be charged an additional fee for not reporting a pet, not cleaning up after pets, and any damage to the property or furniture during your stay*
*There is large garage/studio building on the premises behind the home so you may occasionally see the owner*
*In the rare occurrence that you do not abide by or break any house rules you may be asked to leave or incur an additional fine*
*Depending on how you booked cancellation and refunds are only available a few days prior to check in. Date alterations to shorten your stay after the cancellation period or after you are checked in may not be accepted*
*If you stay well past 11AM without notice you may be charged a late check out fee of $25 per hour so please ask about late check out if needed*
By completing the booking you agree to follow the house rules and you hereby release owner of any liability for any illnesses or injuries incurred on or off the property during your stay.
Svakim iznajmljivanjem putem Flatio, automatski ste pokriveni našim paketom StayProtection.
Rezervacijom ove nekretnine uživati ćete i u proširenoj zaštiti u obliku Stay Benefits - jedinstvene ponude koju podržava AXA! Evo što takav paket uključuje:
Kada pošaljete zahtjev za rezervaciju, najmodavac je obaviješten da ste zainteresirani za njihovu ponudu. Od tog trenutka, oni imaju 24 sata da odobre ili odbiju vašu rezervaciju.
Najmodavci su uglavnom zainteresirani za profil svog stanara. Ne zaboravite ispuniti sve potrebne informacije, dodati svoju profilnu sliku ili čak napraviti kratki video o sebi. Time ćete biti privlačniji vlasniku i vaša će rezervacija vjerojatnije biti odobrena.
Možete pregledati ugovor unaprijed i online uz svaku ponudu. Nakon što ga potpišete, pronaći ćete ga u aplikaciji Moj Boravak.
Dok ugovarate ugovor na Flatio, ne morate se brinuti da bi vam mogao biti nepovoljan. Naši ugovori su napravljeni tako da izbjegnemo sve probleme! Svi su isti, koriste ih svi najmodavci na Flatio.
Vaše vrijeme je dragocjeno. Zato smo dodali opciju virtualnog obilaska na našoj platformi kako biste mogli vidjeti neke od najmova navedenih na Flatio iz udobnosti vlastitog doma.
Ako virtualni obilazak nije dostupan za odabrani smještaj, možete kontaktirati najmodavca i pitati ih jesu li voljni dati vam osobni obilazak unajmljene jedinice.
U slučaju da se uselite i unajmljeni smještaj ne odgovara informacijama na Flatiu, obavijestite nas što prije!
Ako su uvjeti za povlačenje ispunjeni i najmodavac ne može odmah riješiti problem, imate mogućnost povući se iz ugovora o najmu uz puni povrat novca. Također ćemo vam aktivno pomoći pronaći alternativni smještaj i biti uz vas dok se sve potpuno ne riješi.
Uvjeti i svi detalji o našoj Garanciji useljenja mogu se pročitati u ovom članku našeg Centra za pomoć.
Kako možete otkazati rezervaciju ovisi o tome u kojoj je fazi rezervacija.
Je li vaš zahtjev za rezervaciju još uvijek na čekanju za odobrenje najmodavca? Tada ga jednostavno možete otkazati izravno iz svoje Moj Boravak web aplikacije!
Međutim, recimo da je vlasnik već odobrio vaš zahtjev za rezervaciju i više niste zainteresirani za njega. U tom slučaju, još uvijek možete otkazati rezervaciju prije nego što potpišete ugovor o najmu. Samo imajte na umu da to trebate učiniti samo u nužnim slučajevima. Jer kada najmodavac prihvati vašu rezervaciju, njihova se nekretnina prestaje oglašavati i oni mogu izgubiti priliku iznajmiti svoju nekretninu nekome drugome.
Imate li odobrenu rezervaciju i također važeći ugovor? Kako biste otkazali svoju rezervaciju, kontaktirajte Flatio korisničku podršku dovoljno prije početka vašeg ugovora (specifično vrijeme i iznos povrata ovisi o vrsti politike otkazivanja).