Vaš boravak u ovom smještaju bit će pokriven našim paketom StayProtection s uključenim Stay Benefits! Pročitaj više
Preuzmi
300 Mbps
Učitaj
300 Mbps
Svakim iznajmljivanjem putem Flatio, automatski ste pokriveni našim paketom StayProtection.
Rezervacijom ove nekretnine uživati ćete i u proširenoj zaštiti u obliku Stay Benefits - jedinstvene ponude koju podržava AXA! Evo što takav paket uključuje:
Erzsebet obično odgovara na poruke unutar 6 sati .
Kada pošaljete zahtjev za rezervaciju, najmodavac je obaviješten da ste zainteresirani za njihovu ponudu. Od tog trenutka, oni imaju 24 sata da odobre ili odbiju vašu rezervaciju.
Najmodavci su uglavnom zainteresirani za profil svog stanara. Ne zaboravite ispuniti sve potrebne informacije, dodati svoju profilnu sliku ili čak napraviti kratki video o sebi. Time ćete biti privlačniji vlasniku i vaša će rezervacija vjerojatnije biti odobrena.
Možete pregledati ugovor unaprijed i online uz svaku ponudu. Nakon što ga potpišete, pronaći ćete ga u aplikaciji Moj Boravak.
Dok ugovarate ugovor na Flatio, ne morate se brinuti da bi vam mogao biti nepovoljan. Naši ugovori su napravljeni tako da izbjegnemo sve probleme! Svi su isti, koriste ih svi najmodavci na Flatio.
Vaše vrijeme je dragocjeno. Zato smo dodali opciju virtualnog obilaska na našoj platformi kako biste mogli vidjeti neke od najmova navedenih na Flatio iz udobnosti vlastitog doma.
Ako virtualni obilazak nije dostupan za odabrani smještaj, možete kontaktirati najmodavca i pitati ih jesu li voljni dati vam osobni obilazak unajmljene jedinice.
U slučaju da se uselite i unajmljeni smještaj ne odgovara informacijama na Flatiu, obavijestite nas što prije!
Ako su uvjeti za povlačenje ispunjeni i najmodavac ne može odmah riješiti problem, imate mogućnost povući se iz ugovora o najmu uz puni povrat novca. Također ćemo vam aktivno pomoći pronaći alternativni smještaj i biti uz vas dok se sve potpuno ne riješi.
Uvjeti i svi detalji o našoj Garanciji useljenja mogu se pročitati u ovom članku našeg Centra za pomoć.
Kako možete otkazati rezervaciju ovisi o tome u kojoj je fazi rezervacija.
Je li vaš zahtjev za rezervaciju još uvijek na čekanju za odobrenje najmodavca? Tada ga jednostavno možete otkazati izravno iz svoje Moj Boravak web aplikacije!
Međutim, recimo da je vlasnik već odobrio vaš zahtjev za rezervaciju i više niste zainteresirani za njega. U tom slučaju, još uvijek možete otkazati rezervaciju prije nego što potpišete ugovor o najmu. Samo imajte na umu da to trebate učiniti samo u nužnim slučajevima. Jer kada najmodavac prihvati vašu rezervaciju, njihova se nekretnina prestaje oglašavati i oni mogu izgubiti priliku iznajmiti svoju nekretninu nekome drugome.
Imate li odobrenu rezervaciju i također važeći ugovor? Kako biste otkazali svoju rezervaciju, kontaktirajte Flatio korisničku podršku dovoljno prije početka vašeg ugovora (specifično vrijeme i iznos povrata ovisi o vrsti politike otkazivanja).
- in general fine, with some wear-and-tear from previous tenants. But the pictures of the room and flat on the website are old and don't show the current state!
- the worst thing - a bar with very noisy clients just next door! Difficult to sleep in summer months, when they are active
- the best thing: the agency targets exchange students, that are absent in summer. I rented one room, but ended up being alone in the flat for a month, which was nice.
- lack of airconditioner, difficult to sleep in summer
- there were ants in the kitchen. This was due to the previous tenants and it didn't bother me much. But the previous tenants told me the agency hasn't taken care of this
- the agency calls a cleaning service before a new person moves in, so when I moved it was all clean and tidy. This was nice
Rating of the agency:
- they changed the responsible agent, but the previous one (Berton) appeared to intentionally misslead me. He responded quickly, but did strange things: 1) After I reserved the flat my reservation got cancelled, because "the website made a mistake", in to his words. Then the price increased and I reserved it again, nontheless. I met the old tenants and figured out, that conveniently enough the agency hiked the price just after they left. 2) I asked if I could extend the stay and the answer was "Of course, just reserve quickly on the website, because there is another person who also reserved the room for the same time" - How is this possible? Are they accepting double reservations? And they will scr** over the other person to give me the room? I don't think so. I think this was just a reply to make me impulsively book the flat.
- in general the agent was easy going and responsive. I just chatted with him, never met him in person
I would use the same agency again, because it's hard to find good and affordable places in Budapest
AWFULLY NOISY, SLEEP NEARLY IMPOSSIBLE during summer months, because of the bar clients (Hoff House) next door. Not the fault of the agency, of course. But I hope the agency contacts the bar and takes some measures with some association of residents or something. Else, it's really nice neighborhood.
there are plenty