Domaćin nije komunicirao sa mnom, a trebao bih se uskoro preseliti. Što da radim? - Flatio
kao Stanar kao Najmodavac kao F4B
Centar za pomoć Pomoć za Stanare Useljenje i iseljenje Domaćin nije komunicirao sa mnom, a trebao bih se uskoro preseliti. Što da radim?
Kategorije

Domaćin nije komunicirao sa mnom, a trebao bih se uskoro preseliti. Što da radim?

Članak je ažuriran 13. 3. 2025.

Domaćin ne odgovara? Pročitajte što učiniti da prijava prođe bez problema. Pronađite pomoć, istražite svoje mogućnosti i ostanite bez stresa uz ovaj vodič!

Ponekad domaćini možda ne odgovore odmah iz raznih razloga – mogu biti nedostupni tijekom vikenda, na odmoru ili upravljati s više nekretnina. Međutim, ako vas zabrinjava nedostatak komunikacije, evo što možete učiniti ovisno o statusu vaše rezervacije.

1. PRIJE nego što vaš ugovor o najmu postane važeći

Ako vaš ugovor o najmu još nije dovršen s vaše strane, obično nema razloga za brigu. Evo što možete učiniti:

  • Nastavite s potpisivanjem ugovora: Budući da je vaša rezervacija prihvaćena, domaćin očekuje da potpišete ugovor i planira vas ugostiti nakon toga. Osim ako vam nedostaju ključne informacije koje ne možete pronaći u detaljima oglasa i bez kojih ne želite nastaviti, možete nastaviti s procesom potpisivanja ugovora i kasnije raspraviti sve dodatne pojedinosti.
  • Kontaktirajte nas za pomoć: Ako ste čekali nekoliko dana i još uvijek niste dobili odgovor, možete nas kontaktirati za pomoć, a mi ćemo pokušati stupiti u kontakt s domaćinom u vaše ime..
  • Otkazivanje rezervacije: Ako ne želite nastaviti s rezervacijom, imate mogućnost otkazati je u odjeljku „Rezervacije” unutar svog profila.

2. NAKON što vaš ugovor o najmu postane važeći

Nakon što je vaš ugovor zaključen, komunikacija s domaćinom postaje još važnija, posebno prilikom useljenja. Ako domaćin ne odgovara na vaše poruke:

  • Pokušajte kontaktirati domaćina putem svih dostupnih kanala: Imate njegov osobni telefonski broj i e-mail adresu, a možete koristiti i sustav za razmjenu poruka unutar svog Flatio profila.
  • Kontaktirajte nas za pomoć: Ako ste čekali nekoliko dana i još uvijek niste dobili odgovor, možete se obratiti nama za pomoć, a mi ćemo pokušati stupiti u kontakt s domaćinom u vaše ime.
  • Otiđite na predaju nekretnine u dogovoreno vrijeme i datum: Ako je došlo vrijeme za useljenje, a domaćin vam se prethodno nije javio, slijedite datum i vrijeme navedeno u vašem ugovoru (osim ako ste se s domaćinom dogovorili drugačije).
    • Ako se domaćin pojavi: U većini slučajeva sve teče glatko, i bit ćete smješteni prema dogovoru.
    • Ako se domaćin ne pojavi: Odmah nas kontaktirajte jer biste mogli imati pravo na Jamstvo za useljenje, koje vam osigurava zamjenski smještaj i puni povrat novca.nd.

Razumijemo koliko je jasna komunikacija važna prilikom putovanja. Ako se ikada osjećate nesigurno, ne oklijevajte nas kontaktirati – uvijek smo tu da vam pomognemo.

Je li ovaj članak bio koristan?
Postavke kolačića na Flatio

Koristimo kolačiće, uključujući kolačiće trećih strana, za upravljanje ovim tržištem s mjesečnim boravcima. Osim operativnih kolačića potrebnih za stvarno funkcioniranje Flatio, koristimo i preferencijalne, analitičke i marketinške kolačiće. Klikom na Prilagodite kolačiće, možete odlučiti o svakoj kategoriji ili odbiti sve kolačiće osim osnovnih. Osim toga, možete pročitati detaljne informacije na određenoj stranici posvećenoj privatnosti naših posjetitelja i klijenata.

Možete promijeniti postavke kolačića u bilo kojem trenutku i, naravno, također možete odbiti sve opcionalne kolačiće ako to želite.
Prilagodi kolačiće